Goede doelen

Jaarlijks geven wij geld aan goede doelen. Daarbij gaat het ons bij voorkeur om doelen waar kinderen en/of Zeeuws Vlaanderen een bepaalde rol in spelen. Eerder steunden wij de volgende doelen:

Stichting Sint Helpt – Project Kenia – Slag om de Schelde – Weitje Rock Young Talent – De Regenboog – Stichting Mascura – Terneuzen Speelstad
Factory Festival (jeugdactiviteiten)
– SBNN – Rootzz Zeeuws-Vlaanderen – Stichting de Melkkan – Blaauwe Hoeve duofiets – Huize Verder

Rootzzz Zeeuws-Vlaanderen

Kiwanis Zeeuws Vlaanderen bestaat dit jaar 35 jaar, en vanwege dit jubileum hebben ze een donatie van 35000,- euro gegeven aan Rootzz Zeeuws Vlaanderen. Deze cheque werd uitgereikt tijdens de prijsuitreiking van het jaarlijkse Kiwanis Golf Event. Paul Verdurmen mocht namens de club deze cheque overhandigen aan het comite van Rootzz.

“We zijn enorm trots dat we dit kunnen doen. We steunen deze jongeren niet alleen met geld maar ook met kennis. Zo is onze club met 2 leden in de raad van toezicht vertegenwoordigd”, aldus Paul Verdurmen. Kiwanis Zeeuws Vlaanderen stond ooit aan de wieg van deze organisatie, die Zeeuws Vlaanderen op de kaart zet onder de jongeren.
Met dit bedrag kan Rootzz nog meer activiteiten ontplooien om dit doel te halen.

€ 35.000,-

Rootzzz Zeeuws-Vlaanderen