17-05-2023

Uitnodiging

30 juni 2023

Kiwanis for Mascura

We gaan er weer voor! Op 30 juni aanstaande organiseert Kiwanis Zeeuws-Vlaanderen het Benefiet Golftoernooi. Uw aanwezigheid maakt al vele jaren een succes van dit toernooi. We nodigen u graag uit om ook dit jaar weer deel te nemen aan dit prachtige toernooi.
Geef u daarom op voor deelname op vrijdag 30 juni 2023 voor de 11de editie. Dit kan via www.kiwaniszvl.nl. Het belooft een fantastische dag te worden.
U wordt hartelijk ontvangen met een lunchbroodje en in de baan zullen de regionale horecaondernemers u verwennen met hapjes en drankjes. Na de wedstrijd worden uw smaakpapillen gestreeld door De Loft.
Het goede doel voor dit jaar is Stichting Mascura, hun doel is om ernstig, langdurig of chronisch zieken te verrassen met een laatste of unieke wens. Het bestuur van de Woeste Kop helpt deze dag mogelijk te maken door het beschikbaar stellen van de baan.